dulu..sekarang..esok dengan rayyan akram

Saturday, October 17, 2009

akhirnya dapat jugak..

ok, aku sedikit gigih buat membership card semata2 nak dapat makan sushi rm2 untuk semua plate. purple, merah, pink, biru, beige semua harga rm2. tapi xpa, dapat balik duit buat card tu dengan voucher yg hanya bley guna tahun dpn..

dan aku jugak telah menagih simpati dari deq n her bf utk makan sama2 dengan aku..tapi malangnya tempat yg kami p kat queenspark tu sangat penuh dan dah nak tutup sbb dh 9.30 malam. sekali lagi aku menagih simpati deq(lebih kepada paksa sebenarnya) utk join aku makan on the last day kat klcc tapi malangnya lagi aku sangat tak puas hati sbb dapat plate pink shj. mmg taktik depa mcm tu, sengaja letak yg murah2 kat belt tu, nnt xla depa rugi sgt..malang lagi kami dapat tempat duduk yg bukan dekat belt tu, terpaksala menunggu, berdiri, melangok tepi belt tunggu sushi2 berjalan..haisshhh..aku tak puas hati..

4 comments:

Unknown said...

ira..alu mkn gk..guna member card kwn..hehehe..bes.kitorg sebat 9 plate...mkn yg plate purple je..hehe..bes3x.

dartdadada said...

la kenap pakai kad ka kalau nak murah?

chocolate bowl said...

nisa - aku mkn tu hari last+time lunch hour.msti dia buat sushi yg murah2 ja sbb dia tau time tu org ramai, kalo buat purple bnyk2 dia rugi.jahat kan

dart - kna pakai kad la, siap amek no kad, masa sejam ja boleh duk dlm tu..xpuas ati sungguh. hg kna ajaq aku buat sushi sedap2 ni

semy said...

shushi king tak halal...hahhaa ayo..