dulu..sekarang..esok dengan rayyan akram

Thursday, June 25, 2009

transformers, robot, nasi lemak, H1N1...

jam dah ke 10.36am tapi keja aku 1 pun tak sentuh lagi. sejak sampai office kul9 tadi, ok tipu, 9 lebih..aku tak sentuh lagi keja-keja yang menunggu.aku ada masa 4 hari saja lagi tolak sabtu ahad hari utk berpoya-poya,untuk siapkan 4 pages yang macam pening-pening lalat.

tapi rasa macam takda mood lagi nak start keja. mood mai masuk cepat, nanti tak siap keja aku susah plak.
sapa nak tanggung perut aku 3 kali sehari ni.
sapa nak tanggung henpon aku bagi ada bunyi tiap2 hari.
sapa nak tanggung tempat tidoq aku.
dan banyak lagi yang nak kena tanggung atas kepala.

sampai office ja aku trus masuk lwbc4, bukak ym sat kot-kot ada berita penting, baca email,melawat family angkat memandangkan aku dah tinggal depa 1 malam, mcm2 bley jadi,bukak blog baca update link sebelah kanan, sendiri mau update malas.tengahari sket baru start sentuh keja.

dalam office ni sekarang ada 4 orang, memangla meriah, gelak kuat-kuat, sembang macam-macam pasal transformers la, cerita pasal nasi lemak la, H1N1 la..

tapi detailsnya aku tak tau la, tu ja yang aku faham.
transformers, robot, nasi lemak, H1N1...kadang-kadang ada dengar juga nama aku disebut..
ayat-ayat lain semua bukan bahasa ibunda aku. rasa mcm nak amek kelas cong ceng cong ceng ja..

2 comments:

Hafizah said...

rajin2 la update...ayat hang yg last sekali tuh lawak..enrol la kelas bahasa cina.

chocolate bowl said...

xdan nak update la weh..apatah lg nk amek kelas tu..dah berumur ni bley lagi ka, masuk ka kpala otak aku nnt?hehe