dulu..sekarang..esok dengan rayyan akram

Monday, July 6, 2009

aleen's day-(request by ijah)

4 july lepas aleen plak menjejakkan setengah kaki meninggalkan alam single..dia plak di booked.
majlis aleen start 3.30 ptg pihak laki sampai tp tunang dia xdak pun..adat sesetengah orang kedah, lelaki yang nak tunang tu tak elok ikut sama, so dia kena tinggal. tak dak la gambar tunang aleen tapi aku dah tengok banyak kali dah. bincang tak lama pun, rasanya sengah jam pun tak sampai dah depa panggil aleen sarung cincin. aleen dah siap bilik cun2 tapi depa panggil sarung cincin kat luar.kelam kabut dia.so, bilik tu kami jadikan tempat berposing ja la. ni ada sikit gambar aleen. kenuri nya tak tau bila, tak dengar depa bincang,kami duk sibuk bergambar n nyembang. kena tanya tuan punya badan sendiri..


hantaran dari aleen..ada 9..tema pink putih

aleen dalam bilik sebelum upacara sarung cincin..
ni dah lepas sarung cincin..

aleen n family..

ni nak tayang anak mata dengan bulu mata..

last but not least..gambaq wajib..2 dari 5 dah di booked..lg 3 tunggu masa


8 comments:

Hafizah said...

cantik gila aleen!!!

chocolate bowl said...

besala dia..

::: Diyana Arshad ::: said...

hoho.. tahniah2~! pakat kena booked abeh aih.. slamat sampai ke jinjang pelamin k.. *wink2*

chocolate bowl said...

marilah kita beramai2 meng-unavailable kan diri...hehe

::: Diyana Arshad ::: said...

geng hg tu semua dh ada calon ka shad? sakan eh... nnt kawen jgn lupa menjemput naa... :-) aku ni tatau la bila.. huhu...

chocolate bowl said...

stakat ni ada dahla..tggu turn ja..hehe..insyaAllah jemput..hg pn jgn lupa jmput aku gak nnt..hehe

dartdadada said...

shadira!!!!!!ahhahhahaha aku dah tau hg!!wey hg kt mana skrg?ada facebook?

chocolate bowl said...

hg xtau ka aku dok ngendap blog hg slalu? hehe..aku kat mesia ja ni, kat kl..ada facebook tp mls nk gna, remeh sgt