dulu..sekarang..esok dengan rayyan akram

Saturday, July 18, 2009

rawang

ini kuil, bukan masjid..


dah 2 minggu aku kena p rawang. awatla rawang tu jauh sangat. naik komuter dekat sejam, 10 station. naik teksi plak dalam rm15. botak aku kalo lama-lama kat sini.aku masuk perodua ni macam ayam masuk kandang lembu. tiba-tiba aku sorang pakai baju lain dari yang lain. kat sini semua pakai uniform. nampak sangatla aku ni orang luar.ceapat-cepatla settle keja kat sini, nak balik office cepat-cepat.walaupun sini ramai melayu tp rasa macam depa pandang aku lain macam. ya la, akukan ayam. depa kan lembu. aku ingatkan kalau melayu ramai ni xda la problem racist.tapi ada jugak. perbezaan company omputih cakap apa?

rasa macam dalam filem hindustan shah rukh khan pun ada gak. belakang aku ramai india-india yang memang dari india. calo, calo la..

2 comments:

dartdadada said...

hg masuk gheja perodua ka?bestnya.aku nak gak!

chocolate bowl said...

p sapot ja..bukan keja situ pon..hg kan dh dpt bnyk tmpt bes..