dulu..sekarang..esok dengan rayyan akram

Tuesday, November 17, 2009

buntu, tepu, beku

ok..aku dah penat hari2 masuk kuar office tanpa sebarang input atau output..sampai bila nak berbulan madu camni? otak aku pun dah jadi beku..kadang2 aku rasa orang2 sini pilih bangsa plak..kalo bangsa dia keja memanjang xbenti ke sana sini..kalo yang bangsa aku tu makan angin kuar asap ja..aku dah lama jatuh cinta dgn peoplesoft ni sampai tak mau cari keja yang guna application lain..dan aku malas nak cari keja lain kat swasta tu, nanti kena lalui probation lagi, gaji pun blom tentu dapat lebih dari sekarang..

kalo dulu time keja mcm orang gila aku rasa penat sangat2, rasa nak balik sini cepat2..tapi bila dh balik sini aku rasa nak keja mcm orang gila lg..aku nak duit banyak2 sbb macam2 aku nak beli, macam2 aku dah berangan..tapi kalo kat sini ja, duit xberanak..
aku pun dah penat nak jawab soalan yang seolah2 aku ni xrisau, seolah2 aku ni syok gila duduk nganga ja..dah berpuluh2 kali aku jawab pun nak tnya2 lagi..stop la dulu..banyak2 kali nak jawab ni penatla..aku takmau stress la, nanti muka huduh berkerut-kerut..

No comments: