dulu..sekarang..esok dengan rayyan akram

Tuesday, September 8, 2009

sahaja aku puasa di bulan ramadhan - 3


sejak 2,3 menjak ni aku berbuka mkn kueh 2 ketul dgn beskut free cicah air milo panas free. harini macam tak tahan sbb banyak fikir kna makan jugak untuk terus berfikir. perut pun dh menggelegak mintak isi.
so, aku order mcd online. system online ordering sgt efficient, as usual masukkan info, address. address bley pilih kat system, dari unit no, block, jalan, segala benda, tinggal click ja. payment bley credit card, cash. mayonis, sos pun bley mintak lbey. harga pun xla mahal sangat, 2 burger 1 fries baru $9. lepas abes smua 5 step ada security code validation hantar kat hp dan ada plak email confirmation. tak sampai 15 minit dah dapat makan bergantung pada jarak mcd dgn office atau umah. aku kat office, so cptla. mcd dekat ja. mari makan!!!

konsep sekarang: apa dan dimana tak penting, yang penting berbuka..

1 comment:

I am Nad said...

klulah leh order mcd on9...skrang jugak aku order,,,huhuuuu
manyak syok r buka mc'd..hehee