dulu..sekarang..esok dengan rayyan akram

Monday, April 27, 2009

akhirnya aku sampai dan lepas ni aku akan selalu sampai lagi

pertama kali aku sampai IKEA.biar orang cakap aku jakun, biar orang cakap aku jangak, biar orang cakap aku perak.tapi ni memang kali pertama aku jejak kaki ke IKEA.
selama ni aku cuma dengar orang cerita pasal IKEA,orang cerita barang-barang IKEA best walaupun mahal. dan sekarang aku dah nampak sendiri apa yang ada pada IKEA.dan memang masuk dengan jiwa aku. aku suka hias2 rumah tapi poket tak cukup tebal dan sekarang rumah tak sesuai untuk hias cantik-cantik. mungkin nanti dah berumah bolehlah aku hias cantik. thanks to aleen, ayien dan adik sebab layan aku bawa jalan-jalan walaupun aku tau anda semua kadang-kadang bosan :)


barang pertama yang aku beli dari IKEA :


biar tak sehebat jenama tupperware tapi murah dan cukup selesa untuk aku isi makanan


aku ada perancangan dengan candles ni tapi belum tentu menjadi. dah jadi nanti baru aku cerita

ada beli cermin sebab murah, RM5. tapi tak ada gambar.



sebenarnya ini tujuan kedua aku nak ke IKEA. ramai cakap sedap. memang sedap tapi sangat manis sampai boleh dapat kencing manis kalau amalkan selalu.

ni hasrat pertama aku. memang ada cerita di sebalik voucher ni tapi nanti baru aku cerita.


No comments: